-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Ingen jävla rubrik



Jag orkar inte komma på någon haha. Tv-kväll som vanligt när det är torsdag. Mammas pojkar. Yeeey :) Förutom detta har jag pluggat litegrann ikväll. Blir nog tidigt i säng eftersom jag mått pyton på jobbet. Knaprat alvedon och varit allmänt seg. Hoppas inte det är nåt skit på gång. Varken orkar eller har tid med att bli sjuk nu. Fast det kanske är bättre nu än vid jul.

Vet inte hur det blir med vaccinet än. Verkar vara svårt att veta riktigt när man kan gå dit för drop-in vaccin. Gah vill göra det så fort som möjligt så jag så fort som möjligt slipper skiten som man kan få efter. I början var jag lite emot att vaccinera mig men jag har ändat uppfattning. Får väl se hur det blir.

Dags att ägna koncentrationen åt tv:n

POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback