-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Äntligen hemma!


Ja det kan man säga :) har jobbat till 20 idag och sen blev jag hämtad av älsklingen, vi gick in på Maxi för att köpa Julmust som vi var på jakt efter igår kväll vid 22 utan resultat :P En påse med turkisk peppar åkte med på samma gång så nu sitter jag i soffan och njuter! Snart börjar Grannfejden på tv följd av Roast på Berns så jag kommer nog inte röra häcken härifrån på ett par timmar. Underbart med en bärbar dator så jag att jag kan kolla på tv och sitta vid datorn samtidigt :)

Hoppas eran dag varit lika bra som min (förutom att jag var uppe vid 07 för att tvätta) Nu ska jag kolla igenom alla mina obligatoriska internetsidor!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback