-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

En riktig full-hålligång helg!


Ja det här har varit en riktigt trevlig helg! I fredags blev det givetvis fredagsmys och en nästan döds-lugn kväll framför dator/tv. Det enda otrevliga med fredagen var att jag fick ett virus på min dator så att den slocknade totalt. Verkar som tur är att älsklingen har kontroll över situtationen så den kommer nog vara igång igen ikväll. Det är lite saker kvar o fixa med den.

Igår så åkte vi med Sara och André en sväng till Göteborg för att leta Halloweenkläder. Det blir ju en gmensam fest vi 4 ska ha och jag har stora förväntningar på att det kommer bli en toppenfest! Sara har ju inte festat på Halloween på nåt år så nu får vi ta igen det ;) Vi hittade iallafall lite kläder och peruker som vi tyckte var bra. Jag och Rasmus hade redan kollat ut de här perukerna på internet och tänkte beställa men när vi ändå var inne i butiken så köpte vi dem direkt. Ja det var en trevlig tripp. Mindre trevlig var ju hemvägen då det hade hänt en bilolycka på motorvägen. Vi stod i kö i 45 minuter men fick höra på radion att vägen varit avstängd i 2 timmar så vi hade ju ändå tur. Läskigt att köra förbi för bilen var ganska mos. Urscha

När vi kom hem var det städ som gällde eftersom vi skulle ha hem folk på tacoskväll och fotboll! Det blev en riktigt trevlig kväll med fler folk än vad vi trodde :P Fast ju fler desto roligare brukar det ju heta :)

Här följer dagen och kvällen i bilder:



























Någonstans på en bakgata i Göteborg..




Bilkö pga olyckan




Glad men aningen rastlös...




Olycka..




Olycka igen




Partypeople!


Jag tänkte lägga upp fler bilder men det verkar inte funka för tillfället så det får väl räcka med de här :)

Nu ska jag försöka dra igång dagen. Det är lite o städa här som vi inte orkat ta itu med ännu så det är kanske så dags nu :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback