-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Fredag!

Men jag är allena hemma och sitter i lugn och ro framför datorn och tar det bara lugnt med en skål godis brevid mig och ett glas cola på bordet! Ska ju jobba i morgon så orkar inte med nåt annat.

I morse var det inget kul att gå upp när det var snöblandat regn ute! Svinkallt var det också. Nu har vintern börjat komma och det är dags för den tråkigaste tiden på året (borträknat jul och den första riktiga snön då man ska mysa med glögg och pepparkakor) Eller håller ni inte med?

Nu ska jag fortsätta njuta av min kväll! Ha en superbra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback