-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Fredag nu igen!


Men idag har det inte varit så mycket fredagsmys, vi sitter vid varsin dator och har fullt upp. Dagen har varit fruktansvärd. Har gått och varit så spänd hela dagen att jag nu har ont i axlar och nacke. Det var skönt att få komma hem och relaxa med en drink. Nu är den dock slut och det blir ingen mer eftersom jag måste vara pigg till i morgon! Då blir det högskoleprov för hela slanten och jag har börjat packa ner allt jag kan tänkas behöva:




Nu är jag förberedd!

Blir sängen tidigt idag eftersom jag ska upp runt 07. Vet inte exakt vart jag ska vara heller så jag får vara där i tid så jag kan orientera mig. Så önska mig lycka till nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback