-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Godkväll!


Det är ganska sent en söndagskväll. Jag avskyr söndagskvällar. Dom påminner en bara om att det snart är dags för en ny vecka med nytt ansvar jobb och slit. Eller hur?

Det har inte hänt mkt den här dagen. Vi har lyckats städa undan efter "festen" igår så nu är det återigen rent och fint här. Sen har vi veckohandlat och efter det bara tagit en myskväll. Dock mår jag lite sådär halvdant. R berättade att han hade två klasskamrater som nyss varit magsjuka. Yey! Han spydde i morse och sa att det inte berodde på baksmällan och sen på eftermiddagen så la min mage ner så jag har varit lite orolig att de ska vara den där hemska, hemska åkomman! Mår bättre nu men har inte vågat äta nåt ordentligt pga magen så vi får väl se. Kan inte missa matten i morgon heller eftersom vi håller på med svåra saker så jag får hoppas på det bästa. Hoppas ingen annan blivit dålig heller för den delen. Vet ju inte om det är magsjukan om sagt eftersom vi båda äter och är ohälsosamt pigga men man vet aldrig. Den slår ju till olika hårt på olika personer..

Vi har iallafall kollat på film ikväll. Den här gången blev det "Linje 123 kapad" Med blandannat John Travolta och Denzel Washington. En bra actionfilm och absolut sevärd tycker jag!










































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback