-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

I morse kände jag mig..


Så här..



























Men det över efter ett par timmar som tur var :)
(bilden tagen från www.lolcats.com)


Dagen har varit okey! Dock var jag megatrött och lite allmänt seg men det är ändå första oktober idag så jag är nog inte riktigt van med hösten än :P

En glad nyhet är ju iallafall att jag klarade mitt matteprov jag gjorde igår! 29/36 rätt visade resultatet och jag är mäkta stolt :) Det känns så jäkla gott vill jag lova!

Dags att ägna sig lite åt kvällen! I morgon blir det fullt ös efter att jag slutat jobbet. Då bär det av till Vargön för kräftskiva! Yey! ska bli roligt :)

Ha en underbar torsdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback