-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Just nu från den Sjöndinska huset!


Vi har varit på Torp en sväng i jakten på den nya vinterjackan till mig. Jag fick presentkort i födelsedagspresent som jag tänkte utnyttja och jag hittade DEN Direkt. Rasmus står i köket och fixar maten och jag sitter och bloggar. Här kommer uppdateringen i bilder.



Jag och min nya kärlek.




Matförberedelser.


I köket kan det ibland bli en riktig (ägg)röra! Pelle förlorade sin vän men hann inte vara ledsen så länge innan han själv följde i samma fotspår! (nu var jag väl äggstra rolig haha;)

Det var allt för den här gången, snart dags att äta och sen traska iväg för en kväll av förberedelser!

Pok

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback