-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Ledig dag slut!

Ja idag har ju jag haften av mina ganska sällsynta lediga dagar mitt i veckan! Har inte gjort mycket skoj men känns ändå som att jag tagit vara på dagen! Har pluggat matte en bra stund, tagit en tur på stan och sen somnat en stund i sängen (sovit uruselt två nätter i rad) lagat mat och sett två filmer. Idag blev det faktiskt två riktiga fullträffar! Transformers och Donnie Darko. R har sagt att han inte trott Transformers var nåt för mig men jag tycker att den var riktigt bra! Nu efter den andra filmen så rymde R till sin precious dator igen och jag flydde till min. Sociala paret är igång igen! Själv ska jag snart lägga ifrån mig datorn eftersom Scrubs började på tv nu! I love Scrubs :)





Jag förstod inte filmen riktigt så jag sökte lite på Internet för att försöka komma underfund med vad som hände och varför.. Har ni sett filmen förstår ni..



Förstår inte att jag inte sett den tidigare..

Ja nu blir det iallafall Scrubs! Toodels


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback