-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Lediga dagen


Och jag gör verkligen ingenting, har varit på stan en snabb sväng hos hon som brukar fixa mina ögonbryn för att fixa till buskarna :) i vanlig ordning nöjd med resultatet! Rasmus är hos en klasskamrat och pluggar och jag har supertråkigt! Mitt humörkurva pekar fortfarande neråt och jag borde plugga matte men min ork finns bara inte där. Funderar på att bädda ner mig i soffan med en kopp kaffe och se vad dumburken har att erbjuda och kanske sätta på en film eller sätta mig och spela något för att få lusten att komma tillbaka. Ikväll ska vi hem till Sara & André för lite förberederser inför halloweenpartyt på lördag. Det ska iallafall bli trevligt!

Dags att sätta på kaffe! Ha en fortsatt trevlig dag vad ni än gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback