-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Regndag!


Idag är det ju söndag. Var skönt att få en extratimmes sömn i natt eftersom jag var uppe med tuppen igår morse.. Provet gick väl helt okej. Jag förväntade mig ju inte att jag skulle skriva superbra och jag fick medelpoäng så det får jag vara nöjd med!

Nu har vi varit och fixat veckohandlingen och städat lägenheten. Snart ska jag bli hämtat och vi ska åka upp till kyrkogården och kolla på mormors sten som äntligen kommit. Efteråt blir det nog lite fika nånstans och det ska bli trevligt!

Hoppas eran söndag är perfekt trots regnet :)

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback