-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Vansinne..


Jag har säkert nämnt att de håller på att arbeta precis utanför vårat fönster? I vilket fall så är någonting (en maskin, en tank?) som nu tre nätter i rad har bultat oavbrutet i ca 2 ½ timme! Det är förjävligt för jag kunde inte sova från kl 01 till 03.30 nångång då det slutade. Och det är inte så att det bultar en gång var fjärde minut eller så utan ca 2ggr/sekund JÄTTEHÖGT i 2 ½ timme!! Jag blir vansinnig! Kan man gnälla om att det låter om en arbetsplats på natten hos störningsjouren?  jag var tillochmed ute kl 02.20 för att kolla exakt vad det var som lät (vet inte riktigt vad men det var täckt av nån träplatta) och ett par av mina grannar reagerade också märkte jag då de öppnade fönstret och stängde det igen ett par gånger.

Detta har lett till att jag sovit väldigt kort i natt. Får hoppas att jag inte är ett monster på jobbet nu pga detta. Jag har en tendens att ta fram bad Malin när jag är trött vilket man vet om man bor ihop med mig ;)

Hoppas ni sovit gott iallafall!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback