-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Transformers 3


Jag har totalt missat att det kommer spelas in en tredje film. Den ska börja spelas in om ca en månad och platser som Kina, Afrika och Moskva har nämts som inspelningsplatser. Den här filmen måste jag ju absolut se för den föregående var faktiskt  riktigt bra, får väl ta och se ettan också då för att "förbereda" mig eftersom jag pinsamt nog inte har gjort det. Jaja biopremiären planeras till juli 2011 så jag har ju lite tid på mig.




Den här bilen ska tydligen finnas med i den kommande filmen, så gillar man inte handlingen kan man ju alltid kolla på bilarna istället :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback