-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

30 aug


God morgon! Eller förmiddag kanske man ska säga? Idag ska pappa opereras.. Känns skönt att det ska bli gjort eftersom han mår så dåligt men lite orolig är man ju. Sänder en massa tankar till honom på sjukhuset så ses vi när du är frisk igen (vilket är snart hoppas jag)

Gårdagens kräftskiva var jätterolig! det blev en massa prat, en hel del vin och en massa god mat plus skratt. Så som det brukar vara när vi träffas.. Fick en till present också. Biobiljetter :) de ska jag spara till sämre studenttider när vi båda behöver komma bort lite ifrån studier men har dåligt med pengar :) Går ju en massa bra filmer till hösten så det var perfekt!

Idag ska vi hämta en bil i Vargön lite senare eftersom vår ska in och lagas. Sen ska jag hem och mentalt förbereda mig för skolan :) i morgon smäller det!

Hoppas er dag blir bra :) talk to u later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback