-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Dags för jobb igen


Hade en skön dag igår. R bakade scones och det var riktigt gott får jag säga! riktigt skönt var det också att få gå och lägga sig och vakna pigg och glad idag. Det behöver man! Idag blir det 12-20 jobb på schemat så jag kommer inte hem förrän ganska sent. Det är sol och fint väder så det blir nog inte mycket att göra idag skulle jag  tro. Så ligger det till! Nu ska jag städa undan frukosten som bestod av en skål med Special K red berries och en kopp kaffe och sedan börja göra mig i ordning för att dra mot jobbet.

Ha en superbra dag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback