-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

...

Hellu!

Det gick inte vidare bra för mig att komma igång med träningen idag. Meningen var att jag skulle springa till Ö&B lagom tills R slutade och sedan åka hem med honom (börja lugnt och fint) men det började regna typ 10 minuter innan jag skulle springa så jag fastnade i soffan och lyssnade på musik istället och inväntar tills babe kommer hem så att vi kan gå och veckohandla. Idag står det lasagne på matschemat! me like!


Jag, mina nyrakade ben och ett par söta strumpor i soffan! mitt internet är tydligen för en gångs skull det enda som fungerar så jag sitter nog kvar här ett tag till!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback