-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Fredag!


Jag och R har haft en jättebra dag! Turen till Stenungssund blev bra tillslut. Vi hamnade nog på fel ställe först tror jag (inte köpcentret) så det fanns ju inga butiker alls i stan. Vi blev lite fundersamma när vi bara hittade en Coopbutik och lite andra butiker som inte alls var intressanta men efter många om och men kom vi fram till lite välkända butiker. Var inte länge alls där utan åkte hem och väl hemma drog R iväg med en kompis och körde lite med bilarna medan jag låg nerbäddat i soffan och glodde på film. Har inte känt mig riktigt bra idag så det var riktigt gott.

Nu väntar jag på att de varma mackorna ska bli klara. Eftersom jag inte mått riktigt bra har matlusten sviktat lite idag men den börjar komma tillbaka nu känner jag eftersom jag är vrålhungrig! Blir till att slänga i sig mackorna och gå och lägga mig sen. Om x antal timmar väntar nya äventyr och då vill man ju vara pigg!

Godnatt darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback