-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Hej gott folk!


Sorry att det blev dålig uppdatering igår! jag slutade kl 20 och då kom älsklingen och hämtade mig, vi åkte hem och började laga mat (flygande jacob) och vi hade även finbesök i form av min lillasyster som sov hos oss i natt eftersom hon numera går på Västerskolan och ville ha en sovmorgon. Detta medförde att eftersom hon sov i soffan så gick vi och la oss tidigt med en film (och popcorn och choklad) och jag hann inte med nåt bloggande!

Idag har det varit min näst sista jobbdag! Jag har även fått shoppat lite skolgrejer som jag ska visa bild på sen! just nu sitter jag ensam hemma och väntar på att R ska komma hem. Han är i Trollhättan och kör med sina rc-bilar. Det blir nog en lugn kväll. Vi har blivit krassliga båda två och förkylda som fasiken. Inget skoj då jag är så jäkla tung i huvudet. Trodde inte jag skulle orka jobba hela gårdagen men det gick med ett par alvedon :)

Nu ska jag fixa i ordning lite här hemma! ska lägga upp lite filmrecensioner senare :)

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback