-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Måndag kväll


Puh och det var lagom kul att vara tillbaka. Blir ju så trött när jag inte fått in vanan än haha. Haft aningen dåligt tålamod också men det beror på att jag mått sådär idag igen. Knappt nån matlust och om jag äter så mår jag illa. Underbart kul! Nu får det sluta bums! Annars så har vi varit nere i affären och veckohandlat och nu väntar jag på att de varma mackorna ska bli klara. Resten av kvällen blir nog lugn. Sängen tidigt blir nog inte fel idag :) förhoppningsvis vaknar jag på bättre humör i morgon!

Avslutar med lite bilder från kräftskivan i lördags som är
tagna med söta Saras

kamera

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback