-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Nattinlägg


Godkväll (natt)! dålig uppdatering igår men det beror på att jag tyckte att det var så gott att ligga kvar i sängen så jag hann faktiskt knappt med mer än att duscha och äta lite snabbt innan min syrra kom och hämtade mig och vi åkte mot Bokenäs och mina föräldrar eftersom vi skulle åka med dem till Grebbestad och släktträffen. Vi har haft en rolig dag. Kul att träffa en massa avlägsna och även nära släktingar även ifall vi inte pratade överdrivet mycket så var det ju en familjegrej. Vi fick god grillad mat och efter lite alkohol flödade skratten och lekandet med alla små barn. Ja det var en lyckad dag! Tack för det alla!

Jag sitter nu med en cider stående bredvid och bläddrar igenom alla kort som blev tagna med vår systemkamera. Verkar ha blivit runt 275 stycken då vissa av mina syskon gjorde "filmer" på varandra genom att ta en sjukt massa bilder på någon annan som gjorde grimaser. Yey kul att rensa bort alla de nödvändiga bilderna :D jaja sånt får man stå ut med antar jag..

Ska strax gå och sova. Blir nog en lugn dag i morgon. Vi har inget planerat och det ska regna hela dagen har jag hört. Också jättekul!


Avslutar med lite bilder från dagen






Söta Milja har börjat flina när man pratar med henne














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback