-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Nu är det dags för fredagsmyys


Tjo! lång dag på jobbet idag! 10-19. Sista två timmarna var en ren jäkla plåga och jag var aptrött eftersom jag vaknade halv 8 och fick småpanik över R som hade försovit sig då han började kl 8. Det är ingen kul att försova sig fast han är lat ibland så han låg kvar i sängen en stund till ändå :P Jaja syrran, hennes kille, brorsans tjej och lilla bebisen kom in och sa hej till mig på jobbet så det slutade med att jag gick med dem på Torp nör jag slutat! Vi kollade på bebiskläder, kläder till syrrans kille för dopet och sen handlade vi mat. Nu sitter jag här hemma och har mitt egna fredagsmys med naturgodis och cola medan R sover i soffan. Superkul sällskap (not)

Jaja så ser min kväll ut :) ha det bra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback