-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Regndag


Aptråkigt väder ute. Bara regnar och är grått och det blåser så in i norden. Har ju knappt lust att göra nåt annat än lägga sig under en filt och glo på tv! Idag var det jobb 10-18! Fick mina nya glasögon redan också! Supernöööjd :) Det gick himla fort och jag hade tur också eftersom det var en kampanj så det var 40% på bågarna så jag kom undan ganska billigt. Ja ibland får det blåsa medvind också!

Annars har inte mycket hänt. Vi har precis kollat på film och nu vet jag inte vad som händer härnäst. Blir väl lite surfande tills det är dags för sängen. Trött i vanlig ordning så vi får se om det blir i tid den här gången :)

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback