-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Skolstart & sommarnostalgi (redan)


Nu kom jag & R hem ifrån min storasyster för en stund sedan där vi har varit tillsammans med min bror och hans tjej på lite blåbärspaj med vaniljsås och kaffe! alltid lika gott att umgås med mina kära syskon och få tid ihop med syskonbarnen!

Allting gick bra med pappar operation! Superskönt! Nu behöver jag inte längre oroa mig för det. Han ligger kvar på Sahlgrenska i ca en vecka och kommer sen förflyttas till NÄL där han kommer ligga tills han är frisk nog att bli utskriven. Sen blir det sjukskrivning i ca sex månader men det blir nog bra. Han kommer må mycket bättre efter lite vila såklart! Underbart att det är gjort!

Jag ska snart hoppa in i duschen och kvällsförbereda mig! I morgon blir det upp tidigt till skolan. Lite nervös eftersom det är den absolut första dagen för mig. Jag får dra på mig min skolväska och hoppas att jag hittar dit jag ska bara (och kanske får några kompisar också ;) men det kommer nog gå bra (hoppas jag)

Ja dusch var det! Avslutar med lite filmer som min sötaste flicka filmade från ett par veckor sen när vi var på Kulturkalaset. Det känns lite nostalgiskt redan men det är ju ta mig F A N kallt ute på kvällen nu redan (ursch)

Godnatt mina vänner & önska mig lycka till på min första skoldag :)

Gatuartister vi kollade på som bjöd på underhållning :)

Fair deal boxning (jajjemen ;)


En duktig lindansare

 

Grym jonglör!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback