-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Tisdag


Välkommen hösten? en regnig och mycket blåsig dag! en massa folk passar på att handla sånna här dagar så jäklar vad folk vi haft! Kändes som att dagen aldrig tog slut på ett ungefär. Jag har mått halvbra idag så dagen har slingrat sig fram. Kändes bra när jag kom hem och fick mat i mig! Ja dagen har kanske inte varit den bästa.

Sitter i alla fall och kollar på "Disaster date" på tv just nu. Funderar på att dra på en film. Klockan är ju bara strax efter 22 och jag börjar 12 i morgon :) Ha en fortsatt bra kväll med er niu då kryper jag under täcket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback