-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Vilken dag!


Åh jag är så trött. Städat på jobbet idag och har därför haft en kort dag 10-17. Men jag hatar att gå upp tidigt och i morse var det extra jobbigt. Ville bara ligga kvar i sängen och skita i allt annat men då är man inte särskilt ansvarsfull så det var bara till att dra sig upp och försöka bota tröttheten med lite kaffe.
Har dock nästan gått som i trans idag så det var gott att bli hämtad när jag slutade så att jag kom hem snabbt. Nu händer det inte mycket. Vi fixar lite käk, och det lär bli lugnt här sen. Börjar kl 12 i morgon så då får jag iallafall sovmorgon och det ska bli gott!

Nej dags att göra annat! bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback