-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

26:e december


Holy something jag vaknade 13.40 idag :P snacka om att jag var trött! igår var jag ute med Sara på ett fullproppat Mortens. Fick stå i kö i ca en halvtimma vid 20.30 för att komma in och där inne var det inte mycket bättre men det fanns plats på dansgolvet och vi hade en mycket trevlig kväll som slutade med lite nattmat innan vi gick hem var till sig. Jag satte mig vid datorn en stund när jag kom hem och sedan ringde älsklingen som jag inte träffat sen julaftons morgon och pratade en låång stund. Tror jag somnade vid 04 och vaknade som sagt sent. Har haft lite svårt att sova när jag sov ensam i två nätter (konstigt nog) så det där behövde jag verkligen!

Nu har jag druckit en kopp kaffe. Ska snart ta mig något att äta och sen invänta att min älskling ska komma hem! det  blir en lugn dag med mys framför tvn eftersom vi varit ifrån varandra i två dagar! Har lovats enchiladas också så söndagskvällen kan knappt bli bättre :) Hoppas ni får en mysig dag!


Bilder från gårdagen från Sara









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback