-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Äntligen lite lugn!


Ja jag var uppe kl 06.30 idag för att ta mig till skolan och skriva tentan. Suck för att gå upp tidigt. Dock har jag sovit förvåningsvärt gott i natt (?) brukar inte göra det när jag ska upp tidigt men det var ju bra! tentan gick helt okej (tror jag) kom lite konstiga frågor som vanligt men jag lyckades förhoppningsvis plocka hem poäng ändå :)

Nu har jag ett par dagar jag inte behöver tänka på skolan! SKÖÖÖNT! ska bara njuta och även ta ett par glas vin i morgon men söta vänner för att fira tentaavslutet! nästa vecka börjar en ny kurs men det är en skön helg i mellan :)

Ikväll får vi se vad som händer :) blir nog lugnt tror jag! ska bli skönt! kanske ska se på film med syrran men vi får se om det blir av. R ska iväg ut och slira runt så får se om jag ska ta det lugnt istället :)

Ha nu en underbar dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback