-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Bilder från jul


Ja, jag firade som jag kanske nämnde (?) julen hemma hos min mamma och pappa med hela familjen hemma den här gången! Jag och R har firat alla våra julaftonar hemma isär då vi är överrens om att ingen av oss är beredd att "ge upp" firandet hemma förrän det kommer ungar och grejer. Vi har lite julmys ihop kvällen innan istället och på kvällen när vi kommer hem och det har gått bra hittills!

Lägger ut lite bilder från mitt firande hemma


Julkorg till mamma och pappa














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback