-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

En rolig helg!


Trots lite prestationsångest som medfört en del pluggande så har jag faktiskt haft en rolig helg! i fredags blev det lugnt med vin. Igår blev det plugg och sen tillbringade vi hela kvällen hemma hos min syster och hennes kille tillsammans med syrran, hennes kille och lilla bebisen. Hade en jätterolig kväll med en del dricka (några av oss i alla fall) tjat, lek i snön och en dansmatta som gjorde oss helt utmattade! Vi hade så roligt att vi inte kom i säng hemma förrän klockan hade passerat 03.00 :D det är receptet för en rolig kväll :) Idag har vi tagit sovmorgon, jag har pluggat ännu mer och sen har vi varit på kalas hos älsklingens bror som fyller år idag. Också mycket trevligt med tårta och kaffe så nu sitter jag i soffan och är alldeles slut! Jag har iof roat mig med att diska när jag kom hem på kvällen. Orkar inte det i morgon..

Det blir nog sängen tidigt i kväll så jag orkar upp i tid i morgon för mer plugg. Sen blir det väl barnpassning på eftermiddagen ifall inget kommer i vägen! En rolig måndag alltså  :)

Sov så sött :)

En bra låt får avsluta kvällen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback