-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Förkyld


Åh så eländigt! näsan rinner, huvudet är segt och halsen värker som f u c k! ett par dagar innan nyår då vi har roliga planer. Givetvis! Jag vill bli friiiisk! fy fy fy fy.. Nåja, kommer nog däcka sen. Sov dåligt pga halsen. Låg och vred och vände på mig tills klockan var runt 7 då jag gick upp och tog alvedon. Efter klockan 8 gick R upp eftersom han skulle ringa till vårdcentralen för sin magkatarr. Han fick dock bara svaret att köpa medicin på apoteket så vi begav oss dit när det öppnade (mycket motvilligt från min sida) efter besöket där gick vi till Willys och handlade lite frukostbröd och juice och sen blev det en härlig frukost. Nu har vi hunnit se en film. Jag sitter här och är aktiv eftersom min hals är ganska mild just nu.. får hoppas det håller sig så!

Ha en bra dag allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback