-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Fredag!


Hej hopp! idag har jag varit i skolan heldag! yeeey! haha, kom hem därifrån för en stund sen och sitter och njuter av att vara hemma. Dagen har varit bra i det stora hela, dock har jag varit jättetrött i slutet av föreläsningarna eftersom koncentrationen varit nere på zero. Hade tyckt att vi kunde haft eftermiddagsföreläsningen en annan dag istället så hade jag nog hängt med bättre.. Kändes som att jag inte fattade något! suck men det släpper nog...

Ska snart äta lite mat och sen senare ikväll ska jag upp till min kära syster o hennes kille och äta chips och se någon bra komedi är det tänkt! Ska bli trevligt!

Hoppas er fredag är bra vad ni än gör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback