-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Snö, nej.. jo... nej..


Himla väder idag! det verkar som att det inte går att bestämma sig för ifall det ska snöa eller inte.

Sitter och är förbannad, jag pluggar och det är vissa grejer som vägrar sätta sig i mitt huvud! Det är viktiga saker så det är förbaskat irriterande. Får verkligen överinlära det sen så att det kanske stannar i den där grå massan det påstås att jag har där uppe.. Ehh

Ska passa på att plugga ett ordentligt pass nu igen. Lilla M kommer hit sen igen eftersom hennes kära mor har luciauppträdande. Hon blev tyvärr inte lucia (shame som fan) men hon ska givetvis vara med ändå och jag ställer givetvis upp som barnvakt eftersom hon är så himla söt (Milja alltså, haha nej då.. syrran också)

Har sett ett par filmer sen som jag måste recensera. Tills dess: Have the nicest day!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback