-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Ännu en tråksöndag


Men det är tur att vi hade så kul igår då så att jag stått ut med tristessen idag :)

Vi var ju på Träffen igår för att dansa lite bugg till de som uppträdde som vi trodde var Arvingarna. Det visade sig dock att nån av oss hade kollat fel på en månad så det var Torgny Melins där istället. Kanske inte nån höjdare så enligt mig men dansa går ju alltid göra ändå så vi började kvällen med att bli bjudna på mat hos älsklingens föräldrar, sen blev vi körda till Trollhättan och satt ett par timmar hos P & S och förfestade innan vi åkte till Båberg senare på kvällen. Som sagt så var de kanske inte mina favoriter men vi dansade och hade skoj tills de stängde iallafall.

I morse var det inte kul att vakna. Jag hade druckit Rosévin och drack alldeles för lite vatten så jag fick sån huvudvärk att jag fick lägga mig ner en stund i mörker för att få det att gå bort. Har kännt mig lite konstig hela dagen så jag hoppas att det är bakfyllan som spökar. Orkar inte bli sjuk. Blää

Annars idag har vi inte gjort mycket. Slappat, lagat mat och suttit vid varsin dator och grejat. I morgon blir det ju skola så jag har sovmorgon! Wonderful! Nu inom kort tror jag att det eventuellt blir en liten film. Man kan ju hoppas! Tänkte iallafall lägga ut filmen vi såg i förrgår och ge ett litet betyg så det får komma i nästa inlägg.

Hoppas ni haft en bra helg!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback