-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Hellu hellu


Min tredje dag uppe med tuppen. Bläää! jag har knappt kunnat sova på natten heller eftersom jag blir så stressad.

Idag har det varit städ på schemat. Det är ganska bra eftersom jag jobbar 09-17  de dagarna. Det är ju ganska gott att vara hemma tidigt. Dagen har bara sprungit iväg. Inget särskilt skoj har hänt. Nej det har varit en helt vanlig tråkig dag.

Känner att inspirationen inte flödar just nu. Ska nog sätta mig och plugga lite till mitt första svenskaprov! Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback