-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Sånna skämt var inget för mig


Jag och älsklingen satt i soffan och kollade på hockeyn igår kväll då han plötsligt säger att han ska dra ett skämt för mig.

Han: Deer says to bear *paus* Why the big paw's?
Jag: Va? (ser typ väldigt fundersam ut)
Han: Ja alltså "Renen till björnen: Varför så stora ramar?"
Jag: Va?
Han: Ja.. Ramar heter "paw's" på engelska och uttalas likadant som paus. Det är en paus imellan "Deer says to bear *PAUS* why the big paw's? Förstår du?
Jag: Ja jag förstår men den var inte rolig. Vadå "Why the big paw's" Björnen kan väl inte rå för att den har stora ramar eller? Det har ju bara växt på den.
Han: Åh du förstörde skämtet. Varför skulle du sönderanalysera det?
Jag: Det var inte roligt...


Så kan det gå...

 


Kommentarer
Postat av: Musras

Hahhahahahahhahha

2010-02-27 @ 12:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback