-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Tisdag kväll

Hallå!

Nu är redan den här tisdagen slut! Det gick fort. Dagarna flyger iväg i vanlig ordning och ibland känns det som att jag inte har tid att stanna och njuta av livet. Jobb, plugg, sömn. Mycket mer hinner jag inte med.

Dagen har varit helt okej. Det har snöat ännu mer om nu någon råkade missa detta. Har hunnit lagom på jobbet och det har varit lugnt och fint. Snart blir det sängen eftersom det återigen är dags för skola i morgon. Livet går efter schema utan fördröjningar.


Bäst idag: Åh jag kan nog inte säga nåt konkret faktiskt
Sämst idag: Hur idiotiska kunder kan få en att att tappa fattningen då de försöker vända allting till sin egen fördel.

Okej! Så står det till... Hoppas dagen varit bra för er iallafall. Tror jag ska nog snart börja dra mig mot sängen. Det blir en lååång dag i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback