-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

God fortsättning!


Jag har haft ett supertrevligt nyårsfirande i Trollhättan med goda vänner, god mat & dryck och raketsmällande! Vi var hos P & S i deras lägenhet hela kvällen förutom vid 12-slaget då vi gick ut på en gräsplätt och firande in det nya året! Efter den pärsen tog vi oss in igen och satte oss och spelade spel och drack ännu mer. Vi spelade "Absolut överrens" och "Med andra ord" Jag vann båda gångerna så jag är supernöjd. Ja som sagt det var en superbra kväll (och natt) Det vet man om man är hemma typ 05.20 på morgonen! Var oerhört svårt att få tag på taxi och vi ville inte åka hem heller så det blev sent/tidigt!

Idag tog vi en rejäl sovmorgon och på eftermiddagen blev det obligatorisk kalkonmiddag i Vargön hos älsklingens mor och far. Supergott! Väldigt mätta åkte vi hem på kvällen och har tillbringat resten av fredagen med lite olika sysslor. Nu har jag totalt vänt på dygnet så vi får väl se när jag kommer i säng haha.

Ha en superbra fortsättning iallafall! Nu ska jag ägna mig åt annat!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback