-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Godmorgon!


Nej kanske inte riktigt men. Jag har varit uppe ett tag nu!

Ska på lektion sen vid 13. Jag var dock så sinnesrubbad förut att jag var övertygad om att jag skulle ta den bussen som går nu upp till Komvux. Tänkte nog lite fel där! Kul att sitta uppe i skolan i en timma tidigare menar jag! När jag kom på att klockan var mindre än vad jag trodde så satte jag mig för att plugga en stund. Har en lååång lista på ca 125 ord som vi ska kunna till ett ordprov om ett par veckor. Bara till att sätta igång! Jag har gett mig fan på att jag ska ha bra betyg i Svenskan så då ska jag vara ute i god tid. Men jag får ta lite i taget så jag inte överinlär så att det försvinner direkt så nu tar jag paus från det en stund.

Vet inte om det händer nåt idag! R är i skolan nu men kommer hem typ när jag åker så det blir inte förrän till eftermiddagen vi kan göra nåt isåfall. Det återstår att se!

Nu ska jag ägna mig åt min andra favoritsyssla: Disken ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback