-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Ledig dag!


Hellu hey! har varit lite trött de senaste dagarna och därför lite oaktiv..

Det snöar ute! ovanligt värre. Jag ska snart i vanlig morgonrutinväg göra mig lite kaffe och försöka starta dagen lugnt. Vet inte om det händer nåt särskilt idag dock. Syrran o hennes kille kommer kanske på en kopp kaffe sen. Tycker det är synd att jag inte träffar mina syskon mer. Men alla är så upptagna hela tiden.

Igår var vi i Vargön och spelade spel. Mycket trevligt. Vi spelade "Med andra ord" och vann faktiskt en gång. Det blev ganska sen där så när vi kom hem satte vi oss bara vid varsin dator och tog det lugnt.  Sicket liv man har ibland :)

Nej nu blir det kaffepåsättning! Ha en bra förmiddag och en ännu bättre eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback