-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Måndag!


Idag är jag "studieledig" börjar dock inte skolan förrän på onsdag så jag har en dag över till mig själv. Sitter och lyssnar på musik och slappar. Älsklingen är i skolan. Vet inte när han kommer hem men det borde bli snart. Den här morgonen har jag inte gjort mycket! har tagit lite sovmorgon. Kollat på tv och städat lite. Det är himla tråkigt att vara ensam! och sen när babe kommer hem ska han plugga så jag kommer väl krypa på väggarna! Måste ju iof åka till Torp och hämta en förbannad nyckel eftersom jag har städet i morgon. That Sucks! Jaja inte mycket att göra åt! måste man så måste man.

Kan ju bara slänga in att jag lagade mat så gott som alldeles själv igår! R sa att det var den godaste han smakat. Vet inte om han försöker uppmuntra mig men jag blev riktigt nöjd iallafall! Spagetthi & köttfärssås stod på menyn. Det kan jag nog laga nu om jag kommer ihåg ordningen på allt. Är rädd för att förstöra maten liksom! Nu kanske det inte tar så lång tid innan jag står i köket och ser ut som värsta proffs. Nej man vet aldrig ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback