-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Och så slänger vi in..


...Ett riktigt inlägg också!

Idag var jag för tredje gången den här veckan upp kl 07 eftersom jag skulle upp t Dalabergs vårdcentral och ta ett cellprov (ett sånt normalt test alla kvinnor gör när de ska fylla 23 och framöver) så det var bara till att göra det bästa av situationen och dra sig upp.

Efter den lilla upplevelsen så tog jag bussen raka vägen ut till Torp och gjorde min 10-18 dag för att sedan mötas upp av R för ett snabbt besök på systemet och Coop. Sedan åkte vi in mot stan, hämtade thaimat och avnjöt den till ett dubbelavsnitt av Robinson. Jag hann inte se nåt av avsnitten som visades i onsdags eller igår så det var ju skoj! byta dag så där helt plötsligt! superkul!

Nu ska jag snart plocka i ordning lite här hemma. I morgon ska jag försöka hinna med: städning, skriva lite på mitt reportage, mathandling och få hjälp av världsbästa Sara med håret innan vi drar hem till henne på PARTY! hur ska jag hinna allt? Jisses!

Nej jag får nog sätta igång. Ju mer jag kan underlätta idag desto bättre!

Aloha!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback