-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Söndag!


det har varit en lugn och fin söndag. Blev väckt halv 11 av en bakfull pojkvän som inte kunde sova. Har druckit kaffe och ätit gott bröd samt kollat på Robinson som jag missade igår.

Igår ja... Då var det party hos Sara & André som gällde! Hade en mycket trevlig kväll. Tyvärr så hade jag inte mått så bra under dagen igår då jag varit supertrött och alldeles mör i kroppen så jag gick hem efter kl 22 nångång eftersom min mage plågade mig till förbannelse. De flesta andra krämpor kan man klara men när magen bråkar är man inte så värst tuff. Men de andra fortsatte med Sing Star och verkade ha haft en mycket trevlig kväll trots allt. Ursch vad synd att jag blev dålig. Hade sett fram emot att gå ut eftersom det var ett tag sen.

Istället la jag mig med en stor vattenflaska i soffan med täcke, ett par värktabletter och en bra film. Den här filmen har jag tänkt se ett tag så det fick bli mitt ensamma sällskap en lördagkväll (förutom en värkande mage)



En väldigt bra film! jag gillar ju den genren så den var klart värd att se! Jag vet att typ alla hade sett den innan mig men om du inte har sett den tycker jag att du ska ta dig tiden!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback