-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Supertrött


Godkväll bloggen! I morse var jag uppe vid 07. Jag avskyr att gå upp så tidigt. Jag är seg och lite smågrinig hela dagen. Blä! Det gillar vi inte!

Min dag har väl varit helt okej. Startade med skolan i morse och jobb i vanlig ordning. Stängde idag så det blev en 12-20 tid. Det går väl ganska fort så det är väl okej. Värst är när jag kommer hem och nu är klockan helt plötsligt 22.05 och det är snart dags för sängen igen.

Vad vad bäst/sämst idag då?

Bäst idag: Få beröm av min lärare
Sämst idag: Vädret, utan tvekan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback