-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Svenska A


Ja min nya kurs började ju idag! Har redan G i ämnet men kommer satsa stenhårt på Mvg och om det inte går för sig så kommer jag bli supernögd med Vg. Hade 2 timmars lektion med en massa information eftersom det var första lektionstillfället och det verkar vara så himla roligt! ska bli kul att gå kursen igen! Jag gillar utmaningar och ett par stycken tror jag allt att den här terminen med Svenska kan ge mig!

Jobbat 12-20 idag! seg tid men blev hämtad av darlingen så jag kom ju hem i någorlunda bra tid iallafall! Nu alldeles strax blir det Wii spelande och glass. Urk det dåliga samvetet börjar smyga fram men det är bara till att skaka av sig det. Jag ska börja träna snart är det tänkt!

Nu ska jag göra glass! Ha en bra kväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback