-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Tidig lördag


Åh hade inte mycket att skriva igår så det blev lite segt. Jag gillar fredagar och särskilt om det efter dem kommer 3 lediga dagar! studieledighet is the shit ;)

Min fredagskväll var mycket lugn. Jag höll på att somna i soffan ett par gånger medan tv:n gick i bakgrunden men efter en snabb "powernap" satte vi ändå på en film som var underhållande. Kände
för nåt lättsamt eftersom jag trodde jag skulle slockna och det är väl alltid roligt med komedier eller hur?




Namn: I love you man
År: 200
Genre: Komedi
Längd: 93 min
Betyg: 2-3/5

Nej nu blir det sängen! Jag har varit vaken alldeles för många timmar än vad som är bra för mig!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback