-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Full rulle!


Dagen har varit helt okej ändå! Jag har kanske inte gjort en massa intressanta saker men jag har gjort en del nyttiga. Började med gymmet runt 12 och efter det åt jag en lunch bestående av en matlåda från frysen (spaghetthi & köttfärssås blev det) sen drog jag på ljudboken och städade lägenheten. Återigen, hur f a n kan man stöka ner så mycket på bara en dag? helt ofattbart. Jag förstår ju att man bör diska varje dag men övriga lägenheten? Efter en del grejande satte jag mig ner och surfade runt en stund innan jag blev väldigt uttråkad så jag drog återigen igång ljudboken och tog en timmes powerwalk i den härliga solen. När jag kom hem tog jag en dusch och nu sitter jag här och glor. R har precis slutat så han kommer väl hem snart. Sen är jag öppen för förslag! Något hoppas jag ska hända i alla fall. Det är ju Fredag som bekant



Här blir det nog inget dansande ikväll men jag lägger in en partylåt ändå!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback