-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Full rulle


Ja idag har jag tagit en riktig städdag här hemma. Kände att det behövdes, orkar inte med när det ser förjävligt ut och ibland är vi lite lata får jag erkänna. Så medan hjärtat har varit på jobbet så har jag städat och tvättat. Har också hunnit med en stunds solande på den nya balkongen. Bara 45 minuter på eftermiddagen men solen tog ändå kan man säga. Efter solandet tog jag mig ut och motionerade en stund och nu efter en dusch och lite mat så ska jag nog bara ta det lugnt. Kanske blir lite nattsudd på stan sedan om hjärtat orkar. Han ska upp ganska tidigt i morgon. Nej nu ska jag titta klart på "16 and pregnant" som går på tv.

Toodels

Får ju ha lite sommarmusik också!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback