-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Härliga morgonkaffe!


God morgon! En härlig söndag tycks det bli. Grå moln och åska ute men jag är inte deppig för det. Sitter med mitt morgonkaffe och njuter av stunden. R har precis åkt iväg till RC-klubben så det är tyst och lugn här ;) Sedan är det 28 grader varmt ute också! pust! tänkte gå ut en promenad men den får nog vänta. Det var inte i närheten lika varmt igår men då var det fruktansvärt att motionera. Det är nog ganska kvavt ute också kan jag tro (ursäkter, ursäkter) annars vet jag inte vad som händer idag. Kanske blir en promenad med sötaste S sedan. Det ser jag fram emot! Annars tänker jag nog bädda ner mig i soffan och se på en film. Har en massa jag velat se ett tag men som R stenvägrat så jag får väl passa på.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback