-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Julie 5 år


Idag fyller mosters stora flicka 5 år! Grattis stora gumman!

Dagen har varit ganska hektisk. Har typ knappt hunnit vakna innan jag skulle åka till Torp, möta upp min syster och köpa present till Julie. Köpte en Hello Kitty luftmadrass och skydd till hennes sparkcykel hon fick av syrran och sin pappa. Sen åkte vi hem och började fixa i ordning för kalaset. Mitt jobb blev att blåsa upp ballonger. Lagom kul då de bara sprack av mina naglar. Ja iallafall. Runt 17.00 kom alla gäster och det blev ett trevligt kalas med mycket skratt och god tårta!

Nu kom jag alldeles nyss hem! Ska inte göra särskilt mycket mer ikväll. Kanske blir ett avsnitt True blood för att få tiden att gå.

Hoppas er dag varit super!



Julies luftmadrass



Milja försöker gömma sig för allt folk?



Milja med sin mormor



Julie blåser ut ljusen



Stor flicka kan minsann själv!



Julie poserar för kameran




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback