-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Kvällsinlägg


Nu börjar klockan närma sig midnatt. Min dag har varit lite stressig men annars helt okej. I vanlig ordning varit ganska trött och det har ju inte gjort saken bättre att det varit rejält varmt ute och att dagen bjudit på sina duster. Dock försöker jag tänka på framtiden. Det ska bli skönt att komma igång med skolan ordentligt och få börja på ett nytt kapitel i sitt liv (livet som för övrigt ser rätt bra ut just nu) Och få utmana sig själv och se vad som händer. Jag är riktigt taggad!


Snart ska jag ta mig ett glas vaniljfilmjölk (som jag bestämt mig för att  tycka om) och sen följs detta utav duschen och tillsist sängen. I morgon är det fredag! jag ska hoppa in extra på lördag så det blir näst sista jobbdagen för den här veckan. YEY! blir säkert full rulle i morgon!


Sov så sött allihopa!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback